Wednesday 8 October 2014

Despre mine


Succesul este un leitmotif modern sau un mit urban.

Ca persoana juridica sau companie, succesul inseamnă sa ai clienti. După cum am mai scris, misiunea unei companii, inainte de orice declaratie de misiune, este sa gaseasca clienti. Sa ii pastreze si sa creeze valoare prin serviciile sau produsele pe care le ofera. Dar nimeni nu poate multumi absolut pe toată lumea, iar unii clienti pot deveni toxici.


Experienta m-a invatat sa nu lucrez cu persoane care vor mai mult decat pot eu sa le ofer sau care nu stiu de fapt ce vor si schimba regulile pe parcurs. In acest caz, le recomand o companie concurenta. Ma vor aprecia mai mult pentru ca m-am retras, decat daca voi continua sa incerc sa-i conving de utilitatea serviciilor mele comparativ cu orice altă oferta.


Cat despre mine. Sunt o persoană de succes? Pentru ca traim si judecam prin comparatie, unii ma pot considera de succes iar altii, nu. Nu pot intra intr-un tipar de succes material pentru ca “these shoes are too large to fill”. Si inca mai cred ca orice declaratie de misiune are valoare daca urmareste in primul rand utilitatea pentru clienti si apoi castigul material. Intrebarea pe care mi-o pun, ca furnizor de servicii de limbi straine, este de ce ar vrea cineva sa achite taxa de curs?

Sau cum programele si cursurile noastre va pot ajuta sa aveti success.

La serviciu, la un nou serviciu, la un interviu, la un examen, intr-o tara straina…


Eu ma consider de succes pentru ca am ajutat multe persoane sa vorbeasca in engleza. Sa exprime orice idei in limba engleza. Corect.

Unele dintre aceste persoane inca ma mai cauta si imi multumesc. Sau imi trimit o cerere de oferta.


Va multumesc pentru ca ma cititi.


Web: www.cursinengleza.ro I www.engleza-de-afaceri.ro
Tel: 0722.841.053
E-mail: contact@engleza-de-afaceri.ro



Acesta este un articol mai vechi de-al meu publicat pe blogdecompanie.wordpress.com.

Later edit
Utilitatea pentru clienti, potentiali clienti dar si pentru persoane care nu sunt interesate sa ne devina clienti, se regaseste si in blogurile pe care imi impartasesc experienta de 20 de ani ca profesor de limba engleza:

iuliahalatz.blogspot.ro  (pe care scriu de mai mult de 3 ani)
englezadeafaceri.wordpress.com
totuldespreexamenelecambridge.wordpress.com
totuldespreielts.wordpress.com
cursdeenglezajuridica.wordpress.com.

Later edit 
Mi-au mai iesit din taste si:
www.seocopywriting.ro cu blog-ul aferent, blog.seocopywriting.ro.





No comments:

Post a Comment